Ποιό είναι το καλύτερο αυτοκίνητο παραγωγής; Τι δε γνωρίζατε γι' αυτό;

Σίγουρα οι περισσότεροι από εσάς θα έχετε ακούσει για την Buggati Veyron


το σύγχρονο supercar του 1,5 εκατομμυρίων €.Είναι το πρώτο αυτοκίνητο το οποίο έχει τελική ταχύτητα πάνω από 400km/h! Για πολλούς όμως το καλύτερο -και πιο όμορφο-  αυτοκίνητο όλων των εποχών,δεν είναι άλλο από την McLaren F1


του ευφυούς Gordon Murray.




Τι πρέπει να μάθετε γι' αυτά τα δύο μοντέλα:


Buggati Veyron: 
-Είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με τελική πάνω από 400km/h.
-Όταν φρενάρει δυνατά, η πίσω αεροτομή παίρνει κάθετη κλίση λειτουργώντας σαν "αερόφρενο" και αυτή από μόνη της έχει δύναμη πέδησης ίση με αυτήν ενός WV GOLF VI!
-Στα όργανα ελέγχου της υπάρχει και ένα όργανο το οποίο δείχνει πόσους ίππους χρησιμοποιείς κάθε στιγμή με διαβάθμιση από 0-1001 αφού έχει 1001hp!

 -O 16κύλινδρος κινητήρας της αποδίδει στην πραγματικότητα 1500hp αλλά οι 499 από αυτούς πηγαίνουν στο σύστημα ψύξης του κινητήρα  με αποτέλεσμα  "μόλις" οι 1001 να διατίθενται για την κίνηση του αυτοκινήτου!
-Πέραν του κόστους αγοράς υπάρχει και το υπέρογκο κόστος χρήσης: Το μέσο κόστος service της ανέρχεται στα 70.000€, και μια αλλαγή ελαστικών κοστίζει περί τα 25.000€, χωρίς το κόστος των ζαντών οι οποίες θέλουν έλεγχο και πιθανότατα  αλλαγή κάθε 20.000km με κόστος περί τις 35.000€!Τα λάστιχα μπορούν να βγουν από τις ζάντες μόνο στη Γαλλία...(Σκέφτομαι πως θα τα έβγαζα πέρα αν μου χάριζαν μια!).
-Με τέρμα γκάζι, αδειάζει το ρεζερβουάρ της σε 12 λεπτά! (Η φυσιολογική της κατανάλωση ξεκινάει από τα 21lt/100km και φτάνει τα 100lt/100km όταν πλησιάζει την ανώτατη ταχύτητά της!)
-Για να πιάσει πάνω από 400km/h, πρέπει να εφοδιαστεί με ειδικά λάστιχα -σας τα δίνουν δωρεάν από την εταιρία όταν το θελήσετε μην τρομάζετε- και πρέπει να πάτε σε πίστα της εταιρίας την οποία ανοίγουν με χαρά για εσάς και τέλος να ξεκλειδώσετε με ένα κλειδί τον εργοστασιακό κόφτη των 400km/h.enjoy! 


Mclaren F1:
-Σε αντίθεση με τα περισσότερα σημερινά αυτοκίνητα -supercars ή απλά δεν είχε κανενός είδους ηλεκτρονικό βοήθημα. (ABS,ESP κτλ) ,είχε τιμόνι με μηχανική υποβοήθηση και φρένα χωρίς σερβό.Κοινώς αν ήξερες την οδηγούσες, αν δεν ήξερες...
-Ήταν το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής με 375km/h από το 1994 μέχρι και την παραγωγή της Buggati.
-Για την κατασκευή της είχαν χρησιμοποιηθεί εξωτικά για την εποχή -και όχι μόνο, υλικά,όπως ανθρακονήματα και φύλλα χρυσού κάτω από το καπό λόγω των ιδιαίτερων θερμικών ιδιοτήτων του χρυσού.
-Στην αριστερή πόρτα διέθετε είχε ενσωματωμένο modem το οποίο σε περίπτωση βλάβης ,συνδεόταν με κινητό τηλέφωνο,επικοινωνούσε με την cpu του αυτοκινήτου και έστελνε δεδομένα στο εργοστάσιο για να στείλει τους τεχνικούς του σωστά ενημερωμένους και με τα κατάλληλα εργαλεία για τη βλάβη. 
-Ανάμεσα στους αγοραστές της ήταν και ο Rowan Atkinson ο γνωστός μας Mr. Bean, που την τράκαρε με μια γιαγιά οδηγό ενός Rover και πλήρωσε για την επισκευή της McLaren 150.000€.
-'Ηταν τριθέσιο , ο οδηγός καθόταν στη μέση και ήταν περιτριγυρισμένος από τα καθίσματα των 2 τυχερών επιβατών.  
 


-Στο εσωτερικό διέθετε δύο καθρέπτες για πλήρη έλεγχο της περιμέτρου από τον οδηγό.
-Τα πρώτα μοντέλα διέθεταν σε μια συσκευή Cd και κασέτα αλλά όχι ράδιο!


Σε μεταξύ τους κόντρα για την εκπομπή Top Gear, νίκησε η...δείτε μόνοι σας.


     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας εδώ!